Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2018 12:08 - Трябва да се научим да четем знаците на съдбата
Автор: proritsatel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1380 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
        Мислили ли сте върху въпроса дали всичко, което ни се случва е случайно съвпадение на нещата...Съдбата много често ни дава знаци, които ние обаче отказваме да разгадаем.
        Какво имам предвид. Ето един случай от ежедневието ми. Вчера започнах да готвя. Сложих яденето във фурната и седнах на дивана да гледам телевизия...Но съм заспала...Нещо ме събуди и аз станах, точно когато яденето е вече готово-нито  изгоряло, нито  сурово...Какво ме е събудило се питам, точно в този момент... А можете ли да си представите какво щеше да се случи, ако не бях станала навреме...Това не са случайни неща...Бог ми показа, че мисли за мен по този начин...Той го показва на всеки от нас. Така нещата, които са отвъд нашите сетива ни дават знаци за тяхното съществуване. Понякога те идват от случайно дочут разговор, от някакво изречение чуто по телевизията, дори реклами покрай пътищата ни дават такава скрита информация...Трябва да бъде отворени, защото животът не е само тук и на земята. Той е и одвъд това, което виждаме, чуваме,  усещаме...



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: proritsatel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 14431
Постинги: 15
Коментари: 2
Гласове: 6
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930